czwartek, 22 września 2016

Nivea care, lekki krem odżywczy

Cześć!

Przychodzę dziś do Was, aby opowiedzieć Wam o kremie nawilżającym,  którego używam od jakiegoś czasu i który sprawdza się u mnie na prawdę fajnie!

Zacznijmy od tego, że mam cerę suchą. Bardzo ciężko jest znaleźć mi krem, który nawilża jednocześnie nie uczulając mnie. Chciałam też mieć taki krem, którego będę mogła używać pod podkad (lub krem BB). Kiedyś używałam kremu nivea, jednak po jakimś czasie miałam wrażenie, że w ogóle na mnie nie działa. Wtedy zdecydowałam się na inny krem tej firmy: nivea care, lekki krem odżywczy.

Od początku krem ten się u mnie dobrze sprawdzał, nie dostałam na niego uczulenia, całkiem dobrze nawilżał no i przede wszystkim: szybko się wchłaniał! Było to dla mnie bardzo ważne, bo przeważnie spóźniam się do szkoły a jakbym musiała jeszcze czekać, aż wchłonie mi się krem to chyba w ogóle bym nie poszła na pierwszą lekcję. Na szczęście, tak jak wspomniałam wcześniej, krem wchłania się dosłownie w 1-2 minuty. Nie zauważyłam zmiany trwałości podkładu, na krócej lub dłużej, jednak z reguły nie zwracam na to zbyt dużej uwagi, więc jego trwałość mogła się różnić, ale na pewno nie jakoś szczególnie. Jest na prawdę wydajny i mimo że nie nakładam go na twarz jakoś szczególnie dużo to i tak starczył mi na długi czas!



Jak widzicie (bądź nie, bo krem jak i pudełko jest biały, więc ciężko go rozróżnić) kosmetyk zużyłam już prawie cały.  Jego cena jest całkiem przystępna, zwłaszcza po promocji, więc myślę, że jeśli szukacie kremu, który się szybko wchłania i jednocześnie nadaje pod makijaż, to powinniście zdecydowanie wypróbować tego!

A Wy jakiego kremu używacie pod makijaż?

Mam nadzieję, że ten wpis Wam się przyda i że wypróbujecie ten krem! Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania. Kolejny post za 5 dni, do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. Ten krem według mnie jest dobry ale niestety jak dla mnie nie jest taki lekki jak zapewnia producent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłam go tylko 2 razy, nie wiem dlaczego ale kremy Nivea jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja skóra właśnie lubi tą firmę!

      Usuń
  3. dawno nie miałam kremu z Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż u mnie ten krem kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod makijaż stosuję różne delikatne kremy na dzień. NIVEA jest ciut zbyt tłusta na twarz

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam za nivea nie przepadam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tato zachęcił do używania i jakoś mi tak zostało :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Zostaw komenatrz a wpadnę do Ciebie! Zaobserwuj a również się tym odwdzięczę!